FOOD & DRINKS
FOOD & DRINKS
16.05.2019 - 19.05.2019
Expoziţie internaţională specializată de produse alimentare şi materii prime pentru producerea acestora, ediţia a XXVI-a
Până la începerea expoziției au rămas zile: 157
(CIE "MOLDEXPO" SA)

FOOD & DRINKS-2018 – încearcă ceva nou!

Câteva cifre "gustoase" despre expoziție:

prima noastră # tusovkaculinară, în cadrul expoziției, a durat 4 zile;

expoziția a ocupat 1 pavilion și spațiile în aer liber;

au participat 90 de expozanți din Moldova, Ucraina și România;

oaspeții noștri la gastropicnicul organizat de Gastrobar au mâncat 50 kg de midii;

vizitatorii nostri au degustat 2000 de pahare de vin și șampanie de la Combinatul de Vinuri CRICOVA S.A.;

5 restaurante au participat la festivalul bucătarilor "METRO Cooking & Master-Class";

1 bucătar britanic a susținut un master-class de neuitat la expoziție și a gătit 6 feluri de mâncare din produsele oferite de Kaufland România, folosind vase Zepter Moldova;

7 bloggeri și bucătari au susținut master-classuri în zona "Inspirația vine din tigaie";

în cadrul evenimentul a avut loc 1 discuție publică la "Social Media pentru restaurante și cafenele";

40 de invitații-farfurii au fost înmânate oaspeților noștri;

1 farfurie uriașă flancată de o furculiță și un cuțit a fost executată special pentru expoziție;

au fost trimise prin poștă 1850 de invitații;

au fost distribuite 400 de cataloage cu noutăți;

1 manager, 2 specialiști de marketing, 1 digital marketing, 1 specialist PR, 2 pictori și 4 montatori-constructori sub supravegherea managerilor noștri au muncit pentru succesul expoziției;

8852 de persoane au vizitat # tusovkaculinară timp de 4 zile;

74000 – acesta este impactul publicațiilor care au promovat evenimentele noastre pe Facebook.

Sperăm că va plăcut! Ne revedem în 2019!

 

FOOD & DRINKS-2018 – încearcă ceva nou!

Câteva cifre "gustoase" despre expoziție:

prima noastră # tusovkaculinară, în cadrul expoziției, a durat 4 zile;

expoziția a ocupat 1 pavilion și spațiile în aer liber;

au participat 90 de expozanți din Moldova, Ucraina și România;

oaspeții noștri la gastropicnicul organizat de Gastrobar au mâncat 50 kg de midii;

vizitatorii nostri au degustat 2000 de pahare de vin și șampanie de la Combinatul de Vinuri CRICOVA S.A.;

5 restaurante au participat la festivalul bucătarilor "METRO Cooking & Master-Class";

1 bucătar britanic a susținut un master-class de neuitat la expoziție și a gătit 6 feluri de mâncare din produsele oferite de Kaufland România, folosind vase Zepter Moldova;

7 bloggeri și bucătari au susținut master-classuri în zona "Inspirația vine din tigaie";

în cadrul evenimentul a avut loc 1 discuție publică la "Social Media pentru restaurante și cafenele";

40 de invitații-farfurii au fost înmânate oaspeților noștri;

1 farfurie uriașă flancată de o furculiță și un cuțit a fost executată special pentru expoziție;

au fost trimise prin poștă 1850 de invitații;

au fost distribuite 400 de cataloage cu noutăți;

1 manager, 2 specialiști de marketing, 1 digital marketing, 1 specialist PR, 2 pictori și 4 montatori-constructori sub supravegherea managerilor noștri au muncit pentru succesul expoziției;

8852 de persoane au vizitat # tusovkaculinară timp de 4 zile;

74000 – acesta este impactul publicațiilor care au promovat evenimentele noastre pe Facebook.

Sperăm că va plăcut! Ne revedem în 2019!